søndag 17. april 2011

Turen ble ufrivillig stoppet

Da jeg hadde avsluttet pausen mat/lading av mobilene. Var jeg klar for å erobre de 37 siste stativene. Men DET skulle jeg ikke få lov til. Da jeg gikk bort til stativet jeg startet fra kl.08:00 (for å sykle ned til stativ 3 der jeg forlot løypa for å ta pause) i dag morges dro jeg kortet og fikk vite at jeg hadde tatt ut sykkel men ikke innlevert. Noe jeg altså hadde gjort , litt før 16:00 på stativ 14.
Jeg prøvde å ringe Clear Channel men der svarte en telefonsvarer at åpningstiden hos dem var man-lørdag. Så jeg fikk ikke tak i noen i kveld. La igjen beskjed på svarer å får så høre med dem i morgen.

Synd dette kunne altså blitt første Stativ til Stativ tur i Oslo, men det endte med ca. 67 stativer. Begrensning i antall poster en kan laste opp i Blogger er den mest sannsynlige teorien for at jeg ikke fikk lastet opp de siste stativene før pausen. Jeg har dem som kladd å kan sannsynligvis laste dem opp i morgen.
OPPDATERT: Dette ser ut til å være korrekt  maks 50 poster per dag. I dag fikk jeg lastet opp resten
og lagt dem inn med riktig tidspunkt.

Jeg kom altså til stativ 3 på ruta da jeg gav meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar